De beste dag van het jaar - Reisverslag uit Galway, Ierland van Familiehagenaars - WaarBenJij.nu De beste dag van het jaar - Reisverslag uit Galway, Ierland van Familiehagenaars - WaarBenJij.nu

De beste dag van het jaar

Door: Nicky

Blijf op de hoogte en volg

29 Juli 2013 | Ierland, Galway

Vandaag was het weer zo ver, de beste dag van het jaar: mijn verjaardag. De dag begon met prinsheerlijk uitslapen tot half elf om vervolgens heerlijk ontbijt van taart met slagroom naar binnen te werken. Om een uur of half een gingen we dan toch maar eens op pad. Een uur later begon in Galway de zoektocht naar een horloge, voor m'n verjaardag. Tijdens onze missie werden we steeds weer gestoord door irritante vertegenwoordigers van een of ander goed doel waarvan ik de naam nog steeds niet weet, totdat ik, in mijn ultieme b*tchmode, het volgende gesprek voerde met vertegenwoordiger nummer zoveel:
vertegenwoordiger: Hi, I'm Pietje, do you have..
Nicky: no.
vertegenwoordiger: Don't you have two minutes?
Nicky: No, not for you at least.
vertegenwoordiger: ....
*tadum, tsj....*

En toen we vervolgens even later door dezelfde straat terug liepen naar de auto, vielen ineens opvallend weinig mensen ons lastig.

Rond een uur of half 6 keerden we terug naar ons huisje, weliswaar zonder horloge, maar met alweer de zoveelste lading kleding van de Pennys (de Primark dus).

Als avondeten had ik een heerlijk gegrild eendje met brandy vulling en nu zit ik in de o zo gezellige bar (not) van het vakantiepark dit schitterende verhaal te typen over alweer de 17e beste dag van het jaar.

  • 30 Juli 2013 - 18:31

    Tante José:

    we volgen jullie weer hoor !!

    leuk om te lezen, jullie vermaken je wel daar.

    groetjes en nog veel FUN :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Galway

Actief sinds 26 Juli 2013
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 10600

Voorgaande reizen:

26 Juli 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

18 Juli 2013 - 13 Augustus 2013

Ierland en Schotland 2013

Landen bezocht: